lørdag 20. februar 2010

Utfordring ferdig....


Denne gangen var det min tur til lage en utfordring. Den lød som følger: "finn fram 3 ting/pynt/stempel/ark som du har hatt liggende leeenge. Enten fordi du har spart på det, eller ikke fått til å bruke. Bruk på et kort".
Sendte den videre til Lise og til Tone. Her er da mitt resultat:


De tingene jeg hadde funnet fram var en blokk med mønster ark fra K & Company som har ligget leeeenge...da snakker vi om år altså. Det samme gjelder vel for de knappene. Er også to inni kortet. Og den tredje tingen var et bakgrunnsstempel som jeg har bestilt fra Panduro for omtrent like lenge siden (og aldri brukt). Det er det jeg har stemplet med på kanten. Brukte Distress Ink og embosset med blank embossing pulver over. Ellers har jeg brukt Martha Steward punch, kvist punch, blomst og Zelda QK alfabet.

3 kommentarer:

  1. Nais!! Det e virkelig bare du som klare å kombinere farga på den her måten. Lekkert rett og slett;) Klem;)

    SvarSlett
  2. Takk. kjenner at jeg nesten må rødme litt.....men så e jo du en smule inhabil:o)

    SvarSlett
  3. nydelig kort, du har fått en award hos meg, se på sia mi...

    SvarSlett