tirsdag 23. februar 2010

Ny utfordring

Denne gangen er det Lise som kom med en. og den lød som følgende: "Så er det min tur til å lage en utfordring, og da vil jeg komme med en "inspirert av"-oppgave. La deg inspirere at dette fine bildet som jeg fant ute et sted (her) på verdensveven. Om du velger å bruke farger, former eller andre ting du "henter" fra bildet er helt opp til deg, men fortell gjerne hva det var som inspirerte deg."

Personlig syns jeg det var en vanskelig utfordring. Men det er mest fordi jeg syns dette bildet var helt grusomt:S Men "inspirert av" oppgaver er generelt vanskelige, syns jeg.
Denne gangen må jeg virkelig vri hjernen og sikkert lete både her og der etter ideer.

1 kommentar:

  1. Hei Karina
    Jeg synes nå det var et fargesprakende flott bilde. Men hva i alle dager betyr LO? Jeg er ikke inne i kodeordene dere bruker.
    Nina

    SvarSlett